På gatan där jag bor...

Hur någon människa i denna värld ens kan tro att mitt liv är som en dans på rosor är helt obegripligt för mig.

De "hetaste" problemen just nu:

1. Farmor kommer imorgon

2. Jag har gjort en sak jag ångrar, och som jag blir mobbad för....=/

3. Historia; Prov & uppsats - klart till på onsdag

4. Fysikprov på onsdag

5. Spanskaprov på fredag....(?)


6. Tror jag håller på att tappa en tand =O


7. Har jävligt ont i en tand


8. Hade slut batteri i min iPod idag...


Det var bara några problem ur mitt annars så kaotiska liv. Återigen kommer frågan, hur fan kan folk tro att mitt liv är enkelt?


Kommentarer
Postat av: Tove

1. skit i din farmor 2.vettefan vad det handlar om men okej ^o) 3.chilla och fixa ett G 4, samma som 3:an. 5.. återigen samma :P 6. dra ut den xD 7, sök upp tandläkaren, 8 LADDA! Så nu har jag fixat alla dina problem utom 2:an :)

Postat av: Joakim

@ Tove, problem 2 har med problem 6 & 7 å göra...=(

2007-03-04 @ 21:39:17
URL: http://fredagsfrackis.blogg.se
Postat av: Ylva

jag hatar dig för att du tog ut din piercing :O lycka till med proven ändå :D

2007-03-07 @ 14:23:02
URL: http://bertskor.blogg.se
Postat av: Maks

Va? Nu hänger jag inte med!
Vaddå tagit bort? :O

2007-03-09 @ 23:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback