Fika snart

Jaha, då börjar klockan närma sig 14.00 och alla människor börjar väl säkert göra sig i ordning nu. Jag är fortfarande osäker på vilka som kommer närvara, däremot börjar jag bli mer och mer säker på vilka som inte kommer närvara. Mahatma Ghandi kommer bland annat inte att närvara, vilket så klart är lite synd. Men men.

Jag & Max lekte atleter idag och klev upp vid 9 för att sedan mötas halv 11 vid sporthallen och sedan sticka ut och jogga. Det blev en rätt ordentlig sväng faktiskt ända ner till Coop och vidare ner på lombolo. Sen vet jag faktiskt inte, jag kände mig nämligen lite vilse.
Vi hamnade till slut inne på gamla I22:s område - ännu läskigare för där hade jag absolut ingen aning om vart vi var eller hur man tar sig ut därifrån!

Mitt liv är ganska spännande i den här stan, man har bott här X antal år och hittar ändå ingenting!!

Men börjar kanske bli dags att röra på sig nu? Ska åtmistone börja leta fram vart jag satte plånboken igår, den kan vara i jackfickan, men är dock lite osäker. Jag kan lika gärna ha tagit upp den därifrån och lagt den på "ett-smart-ställe" som vanligt ungefär.

Ha det bäst till nästa blogginlägg!

Kommentarer
Postat av: Tove

jag fattar inte? hände den där fikan på riktigt eller bara in your head? :P

Postat av: Joakim

Haha, vilka höga tankar du har om mig =P

2007-06-18 @ 00:07:53
URL: http://fredagsfrackis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback