Still dirty

Dagen började väl nån gång efter att jag hade vaknat. Strax efter det åkte vi till Asko, vi = Jag & mina shopaholics-föräldrar.
Köpte?
En öppen spis

Jag fattar fortfarande inte varför man ska ha det i en lägenhet, men det blir nog mysigt i slutändan....kanske.

Sen hämtade vi pizza & jag gick till Isabell. Kollade på OC (inget tvång behövdes efter första avsnittet) därefter satt vi bara å snackade om lite allt möjligt.
Var faktiskt väldigt trevligt, och tror aldrig jag & Isabell har haft så trevligt förut. Vi är verkligen bra kompisar vi två.

För övrigt, inget mer att tillägga....

Min blogg är så jävla dåligt alltså....borde skaffa en annan hobby

Kommentarer
Postat av: Marie

Din blogg är bra! =)
Komiskt att du känner två av mina kompisar =) Både Anna och Issa...

Postat av: Max

Dålig blogg? Kanske inte den här men den gemensamma gick åt skogen. ;)
Det måste vara Mattans fel eftersom han inte kommer läsa detta.
Det kan inte vara mitt fel iallafall, allt jag gjorde var o mixtra med koden så sidan inte fungerade i nån skitwebbläsare... :P
Jag hoppas de e en fusk-spis, för annars blir det nog lite problem med installationen...

@ ditt förra inlägg: Du vorde hälsa på henne veckan innan, när du är här, också, så blir känslan komplett...
Eller så övertygar du henne o komma ner vecka 9, när du är här. ;)

2007-01-30 @ 18:19:57
Postat av: Anna

Vilken skam, har inte läst på evigheter!

2007-01-30 @ 19:37:51
URL: http://underlandet.blogg.se
Postat av: Joakim

@ Marie - Jag känner att det är på tiden att vi lär känna varandra också...?

2007-02-02 @ 00:22:12
URL: http://fredagsfrackis.blogg.se
Postat av: Marie

Haha, jo. Vi har ju redan fått veta "grunderna" om varandra ;P

2007-02-02 @ 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback