Nyårsaftons dag...

Jaha, de blev som vanligt en tidig morgon idag *hrm*

Kom nyss hem ifrån Ica Maxi, som vanligt så lär sig aldrig föräldrarna att hitta inne på den butiken...de är skandal, nån gång borde dem väl ändå lära sig?
Idag var de tandpetare som var omöjligt att hitta, trots att jag försökte säga att dem fanns precis vid ingången borta vi schampo och dyl.

För övrigt verkar de som att vi faktiskt inte glömde att köpa något, som omväxling...

Annars har de inte hunnit hända så speciellt mycket än, kvällen inväntas och de blir intressant att se vad den har att erbjuda.
Antaligen lite raketer, som vanligt...

Gott nytt på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mattsson

äh orkar inte läsa. snackar ju ändå med dig!

2006-12-31 @ 19:23:41
Postat av: Max(i)

Gott nytt.
Men jag vet inte vad jag ska skriva, bara att du tvingade mig till 'et. :O
Hmm...
Du är inte duktig på o hitta saker, hus du varit i till exempel...

2007-01-01 @ 03:50:12
Postat av: Joakim

Du syftar väl inte på den gången vi skulle till Luleå och tävla och jag inte hittade hem till dig?

2007-01-01 @ 03:51:21
Postat av: Mattsson

vill du knulla?

2007-01-01 @ 03:52:53
Postat av: Joakim

Alltid Mattsson!

Postat av: Mattsson

Jag älskar dig jocke!
Du är ju så skön. :D
Love, Mattsson

2007-01-01 @ 04:00:32
Postat av: Anna

Så det blev inte City Gross med betoning på Gross.

2007-01-01 @ 12:42:35
URL: http://underlandet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback