Innan världen uppfanns

Här sitter jag & Mikaela i hus 4 och har precis skrattat ikapp till Alex Schulmans blogg. Just nu sitter hon för övrigt och skrattar åt min blogg. Antagligen så skrattar hon just åt den och inte med den.

Dagen började 7,55 med ett ryck - jag skulle ju träffa Mickis 8.30. Jag hade inga större planer på att göra om samma tabbe som i onsdags med att komma 2min innan lektionen började, när jag skulle ha varit på skolan 20min innan lektionen började.
Så det blev lite jäktigt in i duschen - men först var jag ju tvungen att leta efter min iPod. Efter 5min letande hittar jag den tillslut i min ficka på jeansen (Vem fan gömmer den där?) Jag ställer mig i duschen, blir sedan klar och blåser snabbt håret för att sedan kunna visa mig ute bland folk.

Jag anländer till skolan 8,29 till en sliten Mikaela som med en suck säger "Ska vi börja?"
Med en lättnad sätter vi igång - hon var inte så mordisk som jag hade trott. Visserligen så överlevde jag ju onsdagen, varför skulle jag då inte överleva idag?

Men men, matten arbetades klart och sen dess har vi faktiskt inte gjort annat än, som jag tidigare nämnde, läst Alex Schulmans blogg.
Nu däremot är det dags för denna underbara lektion - Medicinsk Grundkurs.
Kul för mig, Tråkigt för Mikaela. Detta leder ganska snabbt till en enorm skadeglädje hos mig.
Det är alltid roligt när man kan skratta på andra människors bekostnad.

Men men, ha de bäst tills nästa inlägg - man vet aldrig när det dyker upp =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback