There's your trouble (My trouble..?)

Jaha, då kan vi konstatera att farmor m. make äntligen har åkt hem =D
De stannade 4 dar, vilket var ungefär 4 dar för mycket.

Farsans ord till mig i bilen på väg hem från Arlanda efter att ha lämnat farmor & Harry
-"Det gick ju ganska bra när de var här"
Vilket därefter ledde till en låååååång tystnad.

När vi väl var hemma sa morsan till mig
-"Det gick ju ganska bra när de var här"
Vilket därefter ledde till en låååååång tystnad.

Morsan hade iaf värsta snacket med mig häromdan om hur jag har förändrats, förut var jag den glada, galna, spralliga, pratglada typen - Nu är jag tyst, inbunden, viljelös och utan aptit.

För övrigt så dagen började med att medicinen var inställd, blir så jävla less på Anna K när hon i princip jämt ställer in våra lektioner......den roligaste under hela veckan!!!
Men hon är som hon är, kanske ville ta en ledig dag framför brasan med tekoppen i handen...?
(Hon dricker inte kaffe, därför antar jag te)

Chattade med Susan idag, hon verkar trivas på sin APU och kanske till och med får jobba där under påsklovet..
Isabell verkar ju stormtrivas på sin APU, så det är faktiskt tveksamt om hon ens återkommer till skolan känns det som....
Tragiskt tragiskt....


Annat roligt som hände idag;

Matsalen:

Mikaela sa "Det känns lite fjärtigt"......."Jag försöker utvidga mitt vokabulär"

Dick sa till Niklas (Hagrid) "Jodå, du får plats här - du som är så liten och smidig"


För övrigt så var väl det allt det roliga idag då.......resten av dan har ju bara bestått av att "plugga" till fysikprovet....

Får se om man klarar det...kanske, kanske inte

Kommentarer
Postat av: Tove

Liten och smidig xD hahahahhahahahha cpunge xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback