Lunchrapport

Morgonen började med att jag vaknade. Jaa, kan du tänka dig? Jag vaknade faktiskt!
Därefter gick jag upp till farmor & farmorsmor som sitter och dricker te och äter dextrinerad Kneipp. Jag följde snabbt deras exempel och det var hur trevligt som helst!

Men för att blicka bak i tiden så har jag varit i Narvik i helgen. Världens mest underbara stad på jorden? Ja, jag tror det! Undantaget när det regnar och blåser *burr*.
Har städat som fan uppe i friggebodan, man vet ju aldrig vem som ska sova där nästa gång. Det lutar väl åt att man blir utslängd först från lägenheten sedan från Friggisen. Detta är fanimej skandal hur EN människa kan bjuda in både sig själv och sex personer till utan att ta minsta hänsyn till vad de inneboende tycker om det. Dessutom så blir de inneboende utslängda från sitt eget hem & stuga. Farmor är för övrigt så där lagomt glad över detta och far omkring och svär lite. Farfar däremot som inte drabbas speciellt mycket av detta tycker inte det är lika illa, men även han har visat sitt missnöje.

Nu börjar det väl bli dags för mat här, farmor har precis slängt in nån pannkaka i ugnen så "vi får se vad det blir av det" som hon själv sa. Men ha det bra till nästa gång vi hörs! Man vet som sagt aldrig när nästa blogginlägg kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback