Dagen D

Dagen började med att Patte ringde och väckte den sovande Joakim.

P: Hej Jocke, vad gör du?
J: Hej......typ ingenting
P: Låg du och sov?!
J: JAG?!, Nejdå inte alls!
P: Okej, har du Niko's nummer?

Resten är inte viktigt.

Jag höll nästan på att somna när Tove började sms:a och ville att vi skulle åka in till stan tidigare.
Efter en del tjat så stod jag nere på Tullinge Station.
På väg hämtade jag ut pengar & biljett till festivalen =D
Därefter träffade jag den alltid lika glada Isabell. Hon såg lite speciell ut när hon såg mig och trodde att jag hade följt efter henne jätte länge. Så var ju som sagt inte fallet.
Hon skulle åka till Åland till sin bror idag - lyckliga människa.

Själv åkte jag som sagt in till stan med Mikaela & Tove. Detta skulle visa sig att bli en resa fylld med blandade känslor, frustration över alla studenter som skulle ta studenten precis just idag på min lediga dag inne i stan. Stress orsakad av det allmänna att jag egentligen borde göra annat än roa mig. (Detta skakades snabbt bort)
Frustration över hur jävla tråkigt det är att vara på Gina Tricot medan tjejerna provar en klänning. (Jag tror bara Tove provade den - är dock inte säker)

När jag kom hem blev det ett besök på gymmet. När jag kom hem frågade farsan om jag skulle med till Micke (Fartdåren från S-tälje) och hur kan man tacka nej? Självklart följde jag med och blev där i nån timma.

Nu sitter man då som en jävla amöba framför msn och pratar med Mattsson i telefon. Det känns precis som en vanlig kväll.

Nä, nu måste jag fan vara otrevlig med någon för att lätta upp stämningen lite.....undrar vem det blir?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback