Pray for the weekend

Nu är man snart på väg att ta sitt pick och pack och dra vidare till Narvik för ett par dagar där. Det blir antagligen att vi åker tillbaka till Sverige på Torsdag - eller tidigare - eftersom farfar måste förbi skattemyndigheten. Han har ju så klart slarvat bort sina skattepapper och måste tydligen fixa till det till den 13:e annars får han tydligen inte göra avdrag för något som jag inte har orkat lägga på minnet om vad.
Tänk på det kära människor - Man måste hålla koll på allt!

Att packa denna väska är inte så jäkla lätt nu eftersom att det är väl - vad jag vet - bara datorn som ska packas ner och den används för tillfället av "någon" till att skriva nåt jävla blogginlägg. Undrar vem fan det är som lånar den hela tiden?
Hur som helst, vet fortfarande inte när jag kommer hem men jag överväger att börja leta efter biljett ganska snart för att inte riskera att bli kvar här för alltid.

Men hör ni folk, ni får ha det så bra det bara går - även om det blir svårt utan mig i ett par dagar. Men ha det bäst!

(Bilder kommer läggas upp på BD efter Narviks vistelsen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback