2 Januari 2007

Det där kändes mycket konstigt att skriva, 2007.....herre gud, det blir väl som vanligt att man lär sig vad det är för år ungefär i Juni-Juli, ungefär när halva året har gått alltså...
Fruktansvärt vad tiden går fort, kändes verkligen som att det var igår jag firade nyår med Linda och hennes familj, och det blev 2000!
Nu inser jag att det är faktiskt 7år sen den kvällen...helt otroligt, kan inte fatta det.

I alla fall, idag har det inte hänt speciellt mycket, morsan väckte mig runt 15-tiden idag med orden "Jocke för helvete, internet fungerar inte nu måste du vakna och fixa det här"
Vilket resulterade i att jag öppnade luckan på datorn, öppnar internet explorer och konstaterar att det inte fungerar, sen gick jag och duschade.
Därefter bestämde jag mig för att äta något och sedan kolla lite på tv.

Så, när farsan kom hem fick han helt enkelt sätta sig och ringa till Bredbandsbolaget och nu fungerar internet igen =D

Om en stund ska jag göra ytterligare ett försök att gå till Tullinge Centrum och hämta min externa hårddisk på Vivo.
(Jag och Anna har bestämt oss för att kalla det för 'Vivo', oavsett vad andra säger)

Kommentarer
Postat av: Tove

vad skulle man annars kalla de för? Om ni nu menar mataffären vivo? :P

Postat av: Anna

Tove, Vi heter det faktiskt.

Vadå språkligt inkorrekt:
"Vi ses på Vi".

Jag hävdar bestämt att det heter antingen:
"Vi ses på oss"
eller
"Vi ses på Vivo"

2007-01-12 @ 21:52:41
URL: http://underlandet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback