Nattrapport

Idag var jag in till stan med Martin J. - mycket trevligt om jag får säga det själv. Vi började direkt med att göra mina ärenden (så klart), dvs. att åka till Odenplan för att söka upp Cybergymnasiet! Vi tog till vänster från tunnelbanestationen och gick och gick och gick. Nånting sa oss att det var åt fel håll, så vi vände och gick tillbaka, logiskt nog. Och där såg vi skylten till Arbetsförmedlingen och förstod snabbt att vi var framme!
Vi gick så klart in där och hittar senare skyltarna till Cybergymnasiet. Ska tilläggas att det snarare såg ut som en byggarbetsplats än som en skola....Så jag hoppas verkligen att det är NV jag ska gå och inte bygg.


Iaf, vi åt sedan på donken och åkte hem. (Inte direkt, men orkar inte skriva om det som hände emellan)


När jag kom hem gjorde jag inget speciellt, som vanligt. Nu sitter jag och lyssnar på Lars Winnerbäck och snackar med lite folk.


Förresten, skulle ni kunna påminna mig om att fråga min mor & far om det är ok att Max bor här ett par dar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback