Dagen i all ära

Dagen började vid halv 4, efter att både Mattsson & Ak hållt mig vaken till 7 i morse. (Okej, Ak höll mig vaken dem sista 5min, men sak samma)

Bestämde ganska kort efter att jag hade vaknat att jag & Anna skulle ta en promenad i Tullinge.
Väldigt trevligt, vet dock inte om de var sällskapet, omgivningen eller vädret som var trevligast. Värt att tillägga är att de regnade och blåste.
Är nästan helt säker på att sällskapet var trevligast, hoppas att de var ömsesidigt.

För övrigt har de inte hänt något idag, tråkigt tråkigt....

Jag säger till om de händer något spännande!

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart det var sällskapet! Kravaller uppstår ofta utanför mitt hus då kompisar slåss om att få promenera med mig... eller inte. Man kunde ju hoppas.

Och ja, tråkig blogg!

Postat av: Mattsson

Ja du jocke. Vad ska man säga idag då.. Hmm, för det första så hade du fått gå och lägga dig "om du hade bett snällt". Och för det andra så tror jag också att det var sällskapet. (får vi hoppas)

2006-12-30 @ 22:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback